Mijn naam is Annelies Aerts en ik woon in Sint-Amands.
Ik ging naar school in de Onze Lieve Vrouw Presentatie in Bornem en Sjabi in Puurs waar ik mijn A2 Secretariaat-Talen heb behaald. Aan het Van Celstinstituut in Antwerpen heb ik nog een 7de jaar Public Relations voltooid.
Nog tijdens dat 7de jaar had ik mijn eerste job al te pakken en ik heb steeds het geluk gehad de ene leuke baan met de andere te kunnen afwisselen. Zo heb ik ervaring kunnen opdoen in verschillende sectoren, zoals de verzekeringswereld, phytopharmacie, productie van betonproducten en sinds 2006 in de garagesector, en kwam ik terecht bij grote multinationals maar ook bij grote en kleine kmo's.
In 2006 ben ik mee in het familiebedrijf gestapt en heb ik meegewerkt om het bedrijf uit te bouwen tot wat het nu is, een nog steeds groeiende KMO.
Ik ging naar school in de Onze Lieve Vrouw Presentatie in Bornem en Sjabi in Puurs waar ik mijn A2 Secretariaat-Talen heb behaald. Aan het Van Celstinstituut in Antwerpen heb ik nog een 7de jaar Public Relations voltooid.
Nog tijdens dat 7de jaar had ik mijn eerste job al te pakken en ik heb steeds het geluk gehad de ene leuke baan met de andere te kunnen afwisselen. Zo heb ik ervaring kunnen opdoen in verschillende sectoren, zoals de verzekeringswereld, phytopharmacie, productie van betonproducten en sinds 2006 in de garagesector, en kwam ik terecht bij grote multinationals maar ook bij grote en kleine kmo's.
In 2006 ben ik mee in het familiebedrijf gestapt en heb ik meegewerkt om het bedrijf uit te bouwen tot wat het nu is, een nog steeds groeiende KMO.
In het familiebedrijf sta ik in voor de volledige administratie van een KMO. Dit gaat van offertes en verkoopfacturen maken, het klassement tot het verwerken van aankoopfacturen, financiële verrichtingen en opvolgen van klanten en leveranciers. Zo beheer ik ook de contracten met leveranciers en zoek ik steeds naar de beste oplossing voor de onderneming.
Ik werk efficiënt, ordelijk en doelgericht. Probleemoplossend denken en deadlines halen zijn uitdagingen die ik niet uit de weg ga. Organisatorisch sta ik sterk in mijn schoenen, ik kan goed omgaan met stress en multitasken is geen probleem.
Omdat ik weet dat administratie heel wat tijd vraagt en voor een zelfstandige of KMO deze tijd meestal ontbreekt wil ik als freelancer dit deel van de onderneming voor u verzorgen zodat u zich weer op de essentie van uw activiteit kan concentreren. Personeel behoort voor een onderneming tot de grootste uitgavenposten, daarom werk ik op zelfstandige basis waardoor ik mijn prestaties kan factureren en u zo een grote kost bespaart. Dit budget kan u dan weer aanwenden voor andere nuttige investeringen. Ik werk grotendeels van thuis uit zodat u ook geen kantoorruimte hoeft te voorzien. Werken op locatie is te bespreken.
Mijn vrije uurtjes spendeer ik het liefst met mijn kindjes, ga ik graag wandelen met de hond of maak ik een ontspannend ritje te paard.
Ik werk efficiënt, ordelijk en doelgericht. Probleemoplossend denken en deadlines halen zijn uitdagingen die ik niet uit de weg ga. Organisatorisch sta ik sterk in mijn schoenen, ik kan goed omgaan met stress en multitasken is geen probleem.
Omdat ik weet dat administratie heel wat tijd vraagt en voor een zelfstandige of KMO deze tijd meestal ontbreekt wil ik als freelancer dit deel van de onderneming voor u verzorgen zodat u zich weer op de essentie van uw activiteit kan concentreren. Personeel behoort voor een onderneming tot de grootste uitgavenposten, daarom werk ik op zelfstandige basis waardoor ik mijn prestaties kan factureren en u zo een grote kost bespaart. Dit budget kan u dan weer aanwenden voor andere nuttige investeringen. Ik werk grotendeels van thuis uit zodat u ook geen kantoorruimte hoeft te voorzien. Werken op locatie is te bespreken.
Mijn vrije uurtjes spendeer ik het liefst met mijn kindjes, ga ik graag wandelen met de hond of maak ik een ontspannend ritje te paard.